Les Tic, les meves experiències

El febrer ja es fon, per tant ja acabo el període de pràctiques a l'Escola Sadako...

El primer dia que vaig arribar, vaig veure que a la meva classe hi havia un ordinador i hi havien instal·lat un canó digital, jo al veure-ho vaig alegrar-me, ja que podria fer ús de les noves tecnologies, que és una eina educativa que m'apassiona i que en els nostres temps considero essencial dins el món educatiu. Però abans de començar a dir com les vaig emprar vull que reflexionem. Certament valorem les tic a les aules, però veritablement en fem ús?

La meva il·lusió va morir als pocs dies, ja que no es feia servir l'ordinador ni el canó, i l'educació acabava sent la mateixa que ens intenten fer defugir a la universitat, educació transmissiva!
El meu repte va ser clar, veient la situació, seria utilitzar les Tic en el desenvolupament de la meva Unitat de Programació i d'aquesta manera intentar animar als mestres de l'escola a fer el pas.


Les Noves Tecnologies sempre han despertat en mi un gran interès, més que res perquè és un món proper i a la vegada llunyà, on cada dia pots aprendre i sorprendre't. Ja l'any passat a les escoles vaig iniciar els cursos d'informàtica a l'escola on estava.

Com he dit és un món on no només em de fer propaganda, sinó també fer-ne ús.